• کیا K4 در سال 2025 جایگزین فورته خواهد شد.
  • این یک خودروی کاملاً جدید است که نوید طراحی پیشرفته را در داخل و خارج می‌دهد.
  • رونمایی کامل 27 مارس 2024 است.

کیا K4 جدیدترین خودروی کوچک این برند است و اینجاست تا از بخش ساب کامپکت ارزان در بستر مرگ جلوگیری کند. اگر به K4 نگاهی بیندازید – همان چیزی که فورته قبلاً داشت – متوجه فقدان رقابت شدیدی خواهید شد. نیسان ورسا اخیراً فیس لیفت شده است، اما بدنه، فضای داخلی و فناوری آن قدیمی هستند و نیسان سنترا، تویوتا کرولا و هوندا سیویک همگی یک کلاس سایز کامل هستند.

بنابراین، K4 می‌آید تا کلاس های قدیمی را که از رقابت به دور بودند، چاشنی رقابت اضافه کند. نمای بیرونی قابل توجه است، اما کاملا جدید نیست. این بسیار با آنچه که از کیا اخیر فهمیده‌ایم مطابقت دارد – فقط نگاهی به K5، سورنتو و کارناوال اصلاح‌شده اخیر بیندازید، متوجه موضوع می شوید.

کیا از طراحی جذاب K4 و جانشین سراتو رونمایی کرد

تا زمان رونمایی کامل K4 در هفته آینده، ما همچنان همه جزئیات را در مورد این خودرو نمی‌دانیم. با این حال، می‌توانیم تصور کنیم که انتخاب‌های موتوری برای K4 با پیشرفت‌های کوچکی همراه خواهد شد. بهبود مصرف سوخت و افزایش قدرت موتور احتمالاً در دستور کار قرار دارد. خودروهای پایه احتمالاً از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با توان حدود 147 اسب‌بخار و گشتاور 132 پوند-فوت استفاده خواهند کرد. همچنین، موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر که در مدل GT تولید می‌شود (با توان 201 اسب‌بخار و 195 پوند-فوت)، ممکن است با توجه به تکامل مداوم برند فرعی GT کیا، همچنان در K4 مورد استفاده قرار گیرد.

بقیه چی؟ برای دانستن بیشتر در مورد کوچکترین خودروی جدید کیا، باید منتظر رونمایی کامل باشیم. خبر خوب این است که زمان زیادی تا آن زمان باقی نمانده است و رونمایی کامل از K4 تا 27 مارس اتفاق می افتد.

کیا از طراحی جذاب K4 و جانشین سراتو رونمایی کرد

منبع:

https://www.edmunds.com/car-news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده !!
Call Now Button