بهترین خودروهای هیبریدی در سال 2023

با توجه به اینکه در آینده خودروها کاملاً الکتریکی خواهند بود، آیا جایی برای خودروهای هیبریدی و plug-in هیبریدی در سال 2023 وجود دارد؟ ما قطعاً می گوییم بله – بودجه یا سبک زندگی هرکسی مناسب یک ماشین کاملاً الکتریکی نیست، و هیبریدی ها می توانند یک فناوری عالی برای پر کردن شکاف باشند.

تا زمانی که وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) ارزان‌تر و شارژ آن‌ها به آسانی مانند ریختن سوخت مایع در یک مخزن، ساده نباشد، خریداران زیادی وجود دارند که با خودروهای هیبریدی خدمات بهتری دریافت خواهند کرد. هیبریدی ها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از سوپرمینی گرفته تا شاسی‌بلندهای هیبریدی و هیبریدی‌های هفت‌نفره، برای پاک‌سازی آلاینده‌های گازهای گلخانه‌ای و کاهش هزینه‌های رانندگی وجود دارند.

هیئت آزمایش‌کنندگان جاده CAR magazine تمام خودروهای هیبریدی را که در حال فروش هستند، تست کرده اند. شما می‌توانید بهترین انتخاب‌های خودروهای هیبریدی از نظر CAR magazine را در زیر بخوانید. اما اگر بخواهیم یکی را انتخاب کنیم، بی‌ام‌و 330e را به‌عنوان مورد علاقه‌مان نام می‌بریم – این خودروی هیبریدی است که می‌تواند همه این کارها را انجام دهد، مخصوصاً در مشخصات تجربه مدرن سفر.

برای کمک به شما در گرفتن بهترین تصمیم، 10 مورد از بهترین هیبریدی ها را در هر دسته انتخاب کرده ایم. چه به دنبال یک سوپرمینی بنزینی-الکتریکی، یا خودروی هیبریدی استیت یا سوپراسپرت پلاگین باشید، ممکن است چیزی در اینجا وجود داشته باشد که مناسب شما باشد. پس بزن بریم!

تویوتا کرولا

بهترین برای: اولین هیبرید من
مزایا: سیستم هیبریدی هوشمند، قابلیت اطمینان، انتخاب سبک بدنه
معایب: هیجان انگیزترین خودرو هیبریدی موجود در فروش نیست، فضای داخلی معمولی

تویوتا مدت‌هاست که قهرمان هیبریدی خود شارژ است و این ژانر را با پریوس خود در سال 1997 اختراع کرده است. کرولا تمام این آموخته‌ها را به یک خودروی خانوادگی معقول تبدیل کرده است. تویوتا کرولا یک خودروی همه کاره عالی است که به عنوان هاچ بک، تورینگ اسپورت و حتی ون و با انتخاب دو موتوره هیبریدی در دسترس است. رانندگی با آن به اندازه ای که به نظر می رسد تیز نیست، اما مدل فعلی می تواند سازگاری بزرگی در دنیای واقعی برای سوخت اقتصادی ارائه دهد.

جدیدترین کرولا، یک سیستم هیبریدی نسل پنجم تویوتا، حتی کارآمدتر را معرفی می کند که تفاوت زیادی در تجربه رانندگی ارائه می کند. جدی، مسخره نکن. امیدوارم این ماشین رو بخری و تجربه رانندگی ت رو با ما به اشتراک بزاری!

بهترین هیبریدی تویوتا کرولا

BMW 330e

بهترین برای: کسانی که خواهان خودروی Q-car هیبریدی اکسپرس هستند
مزایا: عملکرد عالی، واضح ترین دینامیک در بین تمام رقبا، saloon
معایب: به قدری محبوب است که می تواند لیست انتظار برای خرید آن وجود داشته باشد

صحبت از خودرویی همه جانبه عالی است، این ترکیب یک موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی با یک موتور الکتریکی 111 اسب بخاری و یک باتری به اندازه کافی بزرگ برای حداکثر 37 مایل رانندگی است.

با قدرت 289 اسب بخاری که از پیشرانه برای مدت کوتاه در دسترس است – XtraBoost در صورت نیاز آن را از 249 اسب بخار معمولی افزایش می دهد – 330e بسیار سریع است.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 bmw 330e

Lexus LC500h

بهترین برای: جویندگان سبک ترکیبی
مزایا: طراحی ناک اوت که همه رو ضربه فنی کرده، زیبا، تاثیر عملکرد
معایب: کمی نادر، قیمت ها از 96 هزار پوند شروع می شود!!!

شاید یک قهرمان آشکار در اکو نیست. اما اگر می‌خواهید سبکی کاملاً برقی داشته باشید، خودروهای کمی با لکسوس354 اسب بخاری LC500h  رقابت می‌کنند.

ظاهر خیره کننده با یک پیشرانه پیچیده ترکیب شده است – که دارای یک جعبه دنده سه سرعته E-CVT است که زمان خود را صرف تظاهر به داشتن 10 سرعته اتوماتیک (که البته همیشه موفقیت آمیز نیست) می کند – در حالی که موتور 3.5 لیتری V6 و موتور الکتریکی به اندازه نمونه جایگزین 5.0 لیتری V8 سرگرم کننده نیستند، قطعا مصرف سوخت شما بهتر خواهد بود.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 lexus lc500h

Hyundai Santa Fe

بهترین برای: تجربه خانوادگی
مزایا: SUV خانوادگی مناسب، جادار، هفت صندلی در دسترس، محدوده مسافت الکترونیکی مناسب
معایب: ظاهر طراحی شده برای همه سلیقه ها مورد پسند نیست

اگرچه جدیدترین سانتافه ممکن است به اندازه هیوندای‌های اخیر هیجان‌انگیز نباشد، اما این یک شاسی بلند هفت نفره مناسب است که هم به صورت هیبریدی خود شارژ و هم هیبریدی پلاگین در کنار گزینه‌های پیشرانه دیزلی قدیمی موجود است.

مهم‌ترین نکته در مورد هیوندای سانتافه هیبریدی پلاگین، برد الکتریکی ادعایی 36 مایلی نیست – که در دنیای واقعی حدود 10 مایل است – بلکه این واقعیت است که شما هیچ فضایی را در ردیف عقب صندلی‌ها از دست نمی‌دهید. کیا سورنتو نیز یک گزینه هیبریدی خوب است.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 hyundai santa Fe

Peugeot 308 Plug-In Hybrid

بهترین برای: کسانی که از گلف VW خسته شده اند
مزایا: رانندگی سرگرم کننده، یک ظاهر طراحی واضح، فناوری هیبریدی هوشمندانه، انتخاب سبک بدنه
معایب: همه کابین i-Cockpit را دوست ندارند

این پژو 308 قدرتمند، برنده آزمون «Formula PHEV» خودرو، این پژو 308 پرقدرت، نسخه های پلاگین هیبریدی فولکس واگن گلف و مرسدس کلاس A را شکست داد، این پژو 308 قدرتمند 222 اسب بخار قدرت را در ترکیب با  نزدیک به 40MPG برای سازگاری با محیط زیست و حدود 27 مایل توانایی روی مود فقط الکتریکی ارائه می دهد.

همچنین رانندگی شیک و سرگرم کننده است – و اگر به اندازه یک 308 استاندارد نباشد، ظرافت آن را جبران می کند. توجه داشته باشید که اکنون می‌توانید یک Vauxhall Astra را تهیه کنید که از همین فناوری استفاده می‌کند، و Golf حتی کارآمدتر از این هم شده است. فقط به عنوان بخشی از طرح i-Cockpit به فرمان کوچک غیرعادی این برند توجه داشته باشید.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 peugeot 308

Toyota Yaris

بهترین برای: کسانی که در فضاهای شهری شلوغ زندگی می کنند
مزایا: دهه ها دانش ترکیبی در یک سوپرمینی، رکوردی با قابلیت اطمینان عالی
معایب: جادارترین ماشین کوچک موجود در بازار امروز نیست

بهترین دسته از هیبریدهای کوچک به طرز شگفت انگیزی تویوتا یاریس است. یکی دیگر از تویوتاهای خوش ساخت و زیباست، ااین چیز کوچک با وجود اینکه فقط یک مدل خود شارژ است، می تواند 60MPG واقعی را ارائه دهد و مانند سایر تویوتاها، تا 10 سال ضمانت نامه دریافت می کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید.

پس مخالفت باهاش آسون نیست – اما اگر کمی فضای بیشتری می خواهید، یاریس کراس و هوندا جاز کراس استار هر دو فضای بیشتری را در داخل و کمی فضای SUV ارائه می دهند.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 toyota yaris تویوتا یاریس

Mercedes-Benz E-Class hybrid

بهترین برای: مسافرت های راه دور
مزایا: یکی از معدود هیبریدهای دیزلی موجود – و در نتیجه برد طولانی، به علاوه پتانسیل 60MPG
معایب: شما همچنان به انتخاب سوخت کثیف تر وابسته هستید!!!

انتخابی از E-Class پلاگین هیبریدی به شما پیشنهاد می‌شود، اما ما به سراغ E 300 de که به طور فزاینده‌ای غیرعادی‌تر می‌شود، «d» چه معنی دارد؟، بله، برای دیزل است. قبل از اینکه شروع به ناسزاگویی کنید و در زمره حافظان محیط زیست قرار بگیرید، به یاد داشته باشید که گازوئیل گرچه انتشار CO2 قابل تحسینی ندارد اما هنوز یک سوخت عالی برای مسافت های طولانی است.

آن را با برد الکتریکی ادعایی 34 مایلی برای شهری ترکیب کنید، بهترین های هر دو جهان را خواهید داشت – اگر واقعاً دیگر نمی‌خواهید از گازوئیل از گازوئیل استفاده کنید، یک جایگزین بنزین در دسترس است.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 mercedes e class ای مرسدس بنز

BMW X5 xDrive45e

بهترین برای: کسانی که می خواهند شاسی بلند سوار شوند
مزایا: برد فوق العاده طولانی به معنای 50 مایل رانندگی تمام الکتریکی، دینامیک معمولی BMW است
معایب: محاسبات را انجام دهید تا مطمئن شوید که حق بیمه ارزشش آن را دارد

این نسخه هیبریدی پلاگین BMW X5 است. جفت سیلندر 3.0 لیتری مستقیم با موتور الکتریکی و چهار چرخ محرک، قدرتمند (388 اسب بخار) و سریع (0-62 مایل در ساعت در 5.6 ثانیه، 146 مایل در ساعت) است و نیز تجربه رانندگی معمولی با BMW را حفظ می کند که تقریباً همه اتومبیل های آن تجربه بسیار هیجان انگیز دارند.

xDrive45e همچنین دارای حداکثر برد الکتریکی ادعایی 54 مایل است. با حداکثر سرعت EV 83 مایل در ساعت، موتور بنزینی می تواند زمان زیادی را خاموش کند. ما چندین مورد از این مدل را تست کرده‌ایم و می‌توانیم این حداکثر مسافت تمام الکتریکی فوق‌العاده طولانی را تضمین کنیم.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 bmw x5 50e

Mercedes-Benz S580e L

بهترین برای: زمزمه آرامش
مزایا: سبک لیموزین با هزینه سوخت مناسب، برد تمام الکتریکی طولانی 65 مایل
معایب: برای پرداخت قیمت 110 هزار پوند به جیب های پر پول نیاز دارید!!

با قیمت پایه درخواستی حدود 110 هزار پوند قبل از آپشن ها، کلاس S هیبریدی ارزان نیست. اما همچنین طولانی‌ترین برد خودروهای برقی ادعایی را در میان هر خودروی هیبریدی پلاگین در این لیست ارائه می‌کند – 65 مایل! – و دارای قابلیت شارژ DC است، بنابراین می توانید تنها در 20 دقیقه آن را تا 80 درصد شارژ آن را افزایش دهید. اکثر هیبریدهای پلاگین با شارژ AC کندتر کار می کنند.

به علاوه، S580e مملو از تمام تجملات معمول پرچمدار معمولی مرسدس است. آیا این به اندازه کافی برای شما اسپرت نیست؟ اگر با چیزی که خیلی شبیه لیموزین است حال نمیکنید، پورشه پانامرا S E-Hybrid را در نظر بگیرید.

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 mercedes s class اس مرسدس بنز

Ferrari 296 GTB

بهترین برای: کسانی که فقط عجله دارند!
مزایا: شما می توانید یک ابرخودرو داشته باشید که به سیاره زمین اهمیت می دهد! عملکرد، سرعت و استایل تضمین شده است
معایب: ممکن است برای خرید، اجرا یا خدمات هزینه از موجودیتان بالا بزند!!

ما در ابتدا به سوپراسپرت‌ها اشاره کردیم اما در عین حال چند خودروی اسپورت هیبریدی از جمله مک‌لارن آرتورا جدید را می‌توان انتخاب کرد. اما در حالی که به نظر می رسد ماکا هنوز با مشکلاتی روبه رو است، ما فراری جادویی و باشکوه 296 GTB را انتخاب کرده ایم – خودرویی که ثابت می کند یک اسب در حال حرکت دیگر به حداقل هشت سیلندر برای هیجان نیاز ندارد.

این موتور الکتریکی 3.0 لیتری V6 قدرتی 819 اسب بخاری تولید می کند، در 2.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 205 مایل در ساعت است و رانندگی با آن هیجان انگیز است.

و، بله، با استفاده از برق (حداقل برای یک مسافت کوتاه) بی صدا در شهر می چرخد!

بهترین خودرو هیبریدی سال 2023 ferrari 296 gtb فراری

چرا خودرو هیبریدی بخریم؟

خودروهای هیبریدی به طور فزاینده ای محبوب شده اند و 18٪ از کل خودروهای جدید فروخته شده در نیمه اول سال 2023 را تشکیل می دهند. به راحتی می توان فهمید که چرا: آنها نشان دهنده یک پله آسان برای زندگی جدید ما که ارزان تر، اما مفید برای استفاده از خودروهای تمام الکتریکی هستند.

خودروهای هیبریدی نسبت به خودروهای احتراق داخلی سنتی مقرون به صرفه‌تر هستند و بیشتر آنها می‌توانند با نیروی برق بی‌صدا در اطراف شهر بچرخند. مأمور مالیات به خاطر انتشار کمتر CO2 و ارقام بالای mpg این خودروها از شما سپاسگزار خواهد بود (مخصوصاً به عنوان خودروهای شرکت).

خودرو هیبریدی یا پلاگین هیبرید؟

تفاوت ساده اینجاست که هیبریدی های معمولی – که گاهی اوقات به عنوان هیبریدی های “خودشارژ” شناخته می شوند – نیازی به اتصال به برق ندارند. در عوض، باتری‌هایی که موتورهای الکتریکی آن‌ها را تغذیه می‌کنند، هنگام کاهش سرعت، با بازیابی انرژی شارژ می‌شوند.

نوع دیگر هیبریدی، خودروی برقی هیبریدی پلاگین است که اغلب به PHEV معروف است. تنها تفاوت این است که آنها را می توان در خانه به برق وصل کرد، بنابراین یک درگاه شارژ اضافی در جلو، پهلوها یا عقب خودرو پیدا خواهید کرد.

بهترین خودرو هیبریدی و هیبریدی پلاگین سال 2023

PHEV ها باتری های بسیار بزرگتری دارند. برای استفاده حداکثری از آنها، باید آنها را به برق وصل کنید – مانند یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی، بنابراین هر سفری را با باتری پر شروع کنید. یعنی شارژ در خانه یا استفاده از شبکه شارژ عمومی.

باتری‌های بزرگ‌تر به هیبریدی‌های پلاگین قابلیت رانندگی تمام الکتریکی بسیار بیشتری نسبت به هیبریدی‌های خود شارژ می‌دهند – تا جایی که بسیاری از سفرهای کوتاه‌تر به هیچ وجه نیازی به ایجاد مشکل در موتور احتراق داخلی ندارند. اما در وهله ابتدا هزینه بیشتری را برای خرید بپردازید.

آیا خودروهای هیبریدی ارزان هستند؟

خرید خودروهای هیبریدی به این معنی است که از قیمت بالای خرید یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی با باتری (BEV) اجتناب می‌کنید و به طور بالقوه از مالیات ارزان‌تر خودروی بهره می‌برید.

انتخاب یک پلاگین هیبریدی می تواند رانندگی را حتی ارزان تر کند. از آنجایی که اینها معمولاً 30 تا 40 مایل سفر بدون آلایندگی را ارائه می دهند، می توانند سفرهای ماهانه متعدد به جایگاه سوخت را کاهش دهند، به خصوص اگر بیشتر سفرهای کوتاه انجام می دهید و می توانید خودرو خود را شبانه در خانه شارژ کنید.

مطمئن شوید که این موارد را در محاسبات خود لحاظ می کنید قبل از اینکه دست به کار شوید.

بهترین خودرو هیبریدی و هیبریدی پلاگین سال 2023

از سوی دیگر، برای استفاده حداکثری از هیبریدی‌های خودشارژ نیازی به دسترسی به شارژر خودروی الکتریکی ندارند و در جدیدترین مدل‌ها اغلب اوقات تنها با نیروی برق کار می‌کنند.

مثل همیشه، سبک رانندگی شما یک عامل مهم تعیین کننده در کارآمدی خودروی هیبریدی است. اگر حواستان نباشد، صرف نظر از اینکه با چه رانندگی می‌کنید، با هزینه‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. از قبل برنامه ریزی کنید و سنجیده عمل کنید و در اینصورت هزینه های جاری خود را کاهش خواهید داد.

اگر بودجه کمی دارید، لیست ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی ما را در نوشته ای دیگر بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده !!
Call Now Button