مک لارن GTS جدید

مک لارن، سوپراسپرت جدید GTS را معرفی کرد. این جایگزینی برای GT است و با مجموعه‌ای از ترفندها، بازبینی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی ارائه می‌شود که حتی احتمالاً در نگاه اول نتوانید آنها را ببینید.

همه چیز در مورد تغییرات هوا برای بادی کیت جدید GTS نسبت به GT است. دریچه جلویی زیر چراغ‌های جلو با ورودی‌های هوای حجاری‌شده جدید به‌روزرسانی شده است و اسکوپ‌های هوای بلندتر روی قوس‌های چرخ عقب نیز به‌روزرسانی شده‌اند. هر دو برای کمک به جریان هوا و خنک کننده طراحی شده اند و با دیفیوزر عقب جدید GTS همراه شده اند. سیستم تعلیق تطبیقی و ترمزهای سرامیکی استاندارد هستند و GTS طرح‌های جدیدی از چرخ‌ها را عرضه می‌کند.

مک لارن GTS جدید

GTS از وان کربنی فیبر کربنی مک لارن MonoCell II-T و یک نسخه کمی به روز شده از 4.0 لیتری دوقلو توربوی و تخت V8 خود استفاده می کند. مک لارن می‌گوید این موتور از زمان‌بندی احتراق اصلاح‌شده و افزایش گشتاور میل بادامک که با فازبندی تهاجمی‌تر احتراق به دست می‌آید، سود می‌برد. قدرت به 626 اسب بخار افزایش می یابد (14 اسب بخار بیشتر از GT)، حتی اگر زمان 0-62 مایل در ساعت 3.2 ثانیه و حداکثر سرعت 203 مایل در ساعت مانند GT خروجی باقی بماند.

مک لارن با تودوزی جدید و مواد پلاستر داخلی و همچنین تکه‌های فناوری بیشتر برای نرم‌تر کردن و طلایی‌تر کردن تجربه‌ی سوپراسپرت، تمرکز زیادی روی گسترش دامنه شخصی‌سازی قرار داده است.

مک لارن می گوید GT جدید اکنون برای سفارش در دسترس است و اولین تحویل آن در سال 2024 خواهد بود.

New McLaren GTS
New McLaren GTS
مک لارن GTS
مک لارن GTS
مک لارن GTS
مک لارن GTS
مک لارن GTS جدید فاش شد: جایگزینی GT یک به روزرسانی ملایم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده !!
Call Now Button